Miksi ihmiset Oikeasti käyttävät aikaansa elämästä ajatellen suurilta osin toisten elämän virheitä tai negatiivisia asioita toisista ihmisistä. Miettien mitä muut ovat tehneet väärin? Kuinka hänen Olisi pitänyt toimia, tai tehdä? Onhan se tietenkin helppoa arvostella. Kuitenkaan uskaltamatta sanoa sitä hänelle suoraan. Helppoa on puhua muille tai laittaa tekstiviestiä. Niin kuin nykyään kaikki tehdään. Työpaikalle laitetaan tekstaria jos ollaan " sairaita". Tai parisuhteet lopetetaan tekstarilla. Kai ne aloitetaankin niillä :D Missä normaali kommunikointi. Eikö kukaan halua enään sanoa ääneen mitä ajattelee. Toisinaan jotkut voivat laittaa jopa työpaikan puhelimeen asiattomia viestejä, vaikka kyseinen henkilö ei olisi edes lähelläkään puhelinta. No saahan siitä työpaikalla olevat ihmiset ainankin työpäivän keskellä naurut jos ei muuta.  Joskus voisin jopa sanoa omia asioita ja miksi näin tein tai sanoin.  Jos  vain se ihminen  ei huutaisi asiattomuuksia korvaan. Onhan se vanha viisauskin olemassa. Se huutaa koviten joka pelkää eniten. Noh. Näinhän me "aikuiset" asioita hoidamme.

Olen tässä viime syyskuusta pohtinut elämää aika tarkasti. Ja löytänyt sen mitä elämästä haluan. Ja mihin oikeasti keskitän ajatukseni ja energiani. Miksi käyttäisin oman energiani puiden toisten asioita ja negatiivisia ajatuksia? Ei se anna kenellekään Mitään. Olen oppinut etsimään päivistäni ne positiiviset pienet asiat joista saan paljon energiaa. Olen aamuisin paljon onnellisempi. Kun mietin rakkaan ihmisen kainalossa: Ihanaa kun hän on siinä, antaa voimaa ihan sillä että hän vain on siinä. Voin sanoa hänelle jos tuntuu pahalta. Ja voin vaikka laulaa ( vaikka en osaakkaan ) jos tuntuu hyvältä. Lisäksi minulla on aivan Huippu ihania ystäviä. Joille voin sanoa jos asia minua askarruttaa. Tai jos en ymmärrä miksi hän tekee jonkun asian noin. Voin sen kysyä suoraan. Ei tarvitse onnekseni takana räksyttää.

Olen todella onnellinen myös siitä, kuinka paljon olen tämän myrskyn keskellä kasvanut ihmisenä.
Kiitos. Siihen on vielä monella ihmisellä Pitkä matka.